حرف های دل یک جوان ایرانی

هیچ وقت حسرت نداشته های خود را نخورید بلکه به داشته های خود افتخار کنید.

حرف های دل یک جوان ایرانی

هیچ وقت حسرت نداشته های خود را نخورید بلکه به داشته های خود افتخار کنید.

بازگشت دوباره...

سلام. بعد از فیلترینگ وبلاگ قبلیم با ی وبلاگ جدید اومدم. راستش نمی دونم چرا وبلاگ قبلیم فیلتر شد،شاید بخاطر اینکه توش مشکلات جامعمون رو گفتم یا شایدم به خاطر اینکه زیاد از ایران بد گفتم و با شایدم...ولش کنین ولی دوباره اومدم.اومدم تا  درد دل هامو بنویسم.اومدم که دوباره با شما باشم،شماهایی که تو وبلاگ قبلیم خیلی بهم لطف داشتین و اومدم که حرف دل ی سری جوون ایرانی رو بگم.تصمیم گرفتم تو این وبلاگ مطلب سیاسی نذارم چون اصلا دلم نمی خواد دوباره فیلتر شم.ضمنا نمی خوام مثل وبلاگ قبلیم روزی 2 تا پست بذارم بلکه می خوام هفته ای یا شایدم ماهی ی پست بذارم.شما هایی که با وبلاگ قبلیمون حال کردین تو این وبلاگ هم انشا الله با ما حال می کنین،شماهایم که با ما حال نکردین و زیرآب ما رو زدین مطمئن باشین دیگه نمی تونین این کار رو کنین.ی چیزی رو هم یادم رفت بگم:ی سری از مطالب وبلاگ قبلیم که باهاش خیلی حال می کردم رو تو این وبلاگ می ذارم تا حداقل برای خودم خاطرشون زنده باشه.

                                                      موفق باشید قربان همه ی شما
نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

آقا رضا وبلاگتون خیلی خوب و مفید بود امیدوارم بتونی توی نوشتن این وب موفق باشی دادش

دمت گرم آقا فرهاد.ممنونم از اینکه سر زدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد